Valikko
Ostoskorisi

Meistä

Kuinka kaikki alkoi

Benepuran historia alkoi joulukuussa 2017, jolloin syntyi idea bulgarialaisten yrttien ja perinteiden voimasta inspiroidun kosmetiikkayrityksen perustamisesta.

Alkuvuodesta 2018 yrityksen perustivat Milan Nushev, Mitko Marinov ja Blagovest Marinov. Aluksi yritys aloitti toimintansa myymällä ulkomaista kosmetiikkabrändiä Amazon-alustalla ja hankkimalla näin kokemusta verkkomyynnistä.

Syyskuussa 2018 Benepura lanseerattiin virallisesti omana luonnonkosmetiikkaan keskittyneenä tuotemerkkinsä. Ensimmäiset tuotteet - Siankärsämö- ja Propolis-voiteet - saivat nopeasti suosion ja niistä tuli eräitä halutuimpia luonnollisia voiteita Isossa-Britanniassa ja Saksassa.

Tämä menestys johti brändien tuotevalikoiman laajentamiseen ja sen tuloon uusille markkinoille. Vuoden 2019 alussa luotiin ensimmäiset yrityssivustot - Benepura.bg ja kansainväliset versiot Benepura.com/de/co.uk, joiden avulla asiakkaat voivat tilata tuotteita suoraan.

Benepuran valmistus
Benepuran valmistus
Saksan kylä
Saksan kylä

Uudet markkinat ja tiimin kasvu

Maaliskuussa 2019 BenePura rekisteröitiin brändiksi Euroopan unionissa, mikä loi pohjan entistä vahvemmalle kasvulle. Maaliskuussa 2020 yritys uudisti tuotevisuaalinsa vastaamaan nykyajan markkinoiden vaatimuksia.

Vain vuotta myöhemmin, tammikuussa 2021, Benepura rekisteröitiin myös Yhdysvaltoihin, Japaniin ja Kiinaan ja avasi samalla myymälän Amazon US:ssa. Saman vuoden maaliskuussa kaikki tuotteet myönsi vegaaniseksi ja kasvissyöjäksi The Vegetarian Society - vanhin kasvissyöjästandardijärjestö.

Maaliskuussa 2022 BenePura ottaa keskeisen askeleen kehityksessään avaamalla oman tuotantolaitoksen Saksan kylään. Kaikki tuotteet valmistetaan käsin, pienissä erissä, ammattitaitoisen yrttilääkärin avustuksella.

Voimakas kiinnostus tuotteita kohtaan tämän vuoden aikana johti myös tiimin merkittävään laajentumiseen, kun yritys toi uusia ammattilaisia ​​vastaamaan kasvavaan kysyntään.

Uusi visuaalinen ilme ja katse tulevaisuuteen

Tammikuussa 2023 Benepuran tuotteet siirtyvät alumiinipakkauksiin, mikä korostaa tuotemerkkien sitoutumista kestävään kehitykseen ja ekologiaan.

Helmikuussa 2023 brändi laajensi läsnäoloaan Euroopassa lanseeraamalla omat verkkosivut paikallisilla kielillä yli 20 eri Euroopan maassa.

Tammikuussa 2024 verkkosivujen suunnitteluun ja rakenteeseen tehdään tärkeitä parannuksia. Lisättiin blogi, joka tarjoaa arvokasta tietoa yrteistä, niiden ominaisuuksista ja eduista asiakkaiden kouluttamiseksi ja inspiroimiseksi.

Tulevaisuuteen katsoen vuoden 2025 tavoitteena on vahvistaa brändien asemia Bulgarian ja Euroopan markkinoilla jatkamalla uusien tuotteiden kehittämistä rakkaudella ja kunnioituksella luontoa ja sen lahjoja kohtaan.

Benepura alumiinipakkaus
Benepura alumiinipakkaus

Benepuran joukkue

Mitko Marinov

Mitko Marinov

Yhteisperustaja

Arch. Milan Nushev

Arch. Milan Nushev

Yhteisperustaja

Aglika Kilic

Aglika Kilic

CMK LTD

.