Valikko
Ostoskorisi

Usein kysytyt kysymykset

Tilaukset ja maksu

Voit tehdä tilauksen suoraan verkkokaupastamme.

 

Maakohtaisen kielen ja valuutan osalta voit vierailla jossakin 22 muusta verkkokaupastamme (kuten benepura.de Saksassa).

Ei. Jos et halua rekisteröidä profiilia, valitse "Vieras" -vaihtoehto kassalla.

Voit maksaa tilauksesi käyttämällä:

  • Postiennakko (vain tietyissä maissa);
  • Paypal - saldolla tai kortilla;
  • Raita - tasapainolla tai kortilla;
  • Revolut;
  • Google Pay;
  • Apple Pay.

Varmista, että olet täytetty oikein kaikki pakolliset kentät (merkitty *) - Yhteystiedot, toimitusosoite ja laskutusosoite (jos eri kuin toimitusosoite).

 

Kiinnitä erityistä huomiota sähköpostikenttään - useimmat maksutavat eivät salli tilauksen viimeistelyä, jos sähköpostiosoitettasi ei ole täytetty oikein.

 

Jos olet täyttänyt kaikki tiedot oikein, etkä vieläkään pysty viimeistelemään tilausta, ota meihin yhteyttä lähettämällä meille viesti TÄSTÄ.

Kyllä. Voit peruuttaa tilauksesi ottamalla meihin yhteyttä TÄSTÄ.

 

Ota meihin yhteyttä heti, kun huomaat virheen tilauksessasi. Kaikki tilaukset käsitellään ja toimitetaan kuriirille 1 arkipäivän sisällä. Jo lähetettyjä tilauksia ei voi peruuttaa.

Toimitus ja seuranta

Tilaukset enintään 49.99 €:

 

Toimituskulut 5.00 €.

 

Yli 50.00 € tilaukset:

 

Toimitus on ilmainen.

 

Sesonkikampanjoiden tai erikoisalennusten aikana ilmaisen toimituksen kynnys voi muuttua.

Tilauksesi käsitellään ja toimitetaan kuriirille 1-2 arkipäivän kuluessa.

 

Tilausten toimitusaika on:

  • Euroopan maille - 5-7 arkipäivää;
  • Yhdysvallat ja Pohjois-Amerikka - 8-12 arkipäivää;
  • Kaikki muut maat - 8-18 arkipäivää.

Kyllä. Saat sähköpostiisi seurantanumeron ja seurantalinkin heti, kun tilauksesi on toimitettu kuriirille.

Tarkista sähköpostiohjelmasi roskapostikansio.

 

Jos et löydä sähköpostia, jossa on tilauksesi seurantanumero, ota meihin yhteyttä TÄSTÄ.

Toimituksen aikana voi tapahtua kuriirivirhe. Ota yhteyttä suoraan kuriiriin saadaksesi lisätietoja.

 

Jos kuriiriyhtiö ei voi auttaa sinua, ota meihin yhteyttä TÄSTÄ.

Jos jokin tilauksesi tuotteista puuttuu, ota meihin yhteyttä TÄSTÄ.

 

Puuttuvat tuotteet lähetetään sinulle 1-2 arkipäivän kuluessa meidän kustannuksellamme.

Palautukset ja vaihdot

Jos olet saanut eri tuotteen kuin tilaamasi, ota meihin yhteyttä TÄSTÄ.

 

Lähetämme sinulle oikean tuotteen 1-2 arkipäivän kuluessa kustannuksellamme. Sinun ei tarvitse palauttaa mitään.

Tilatut tuotteet voidaan palauttaa 60 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta.

 

  1. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, jälleenmyyntikunnossa ja alkuperäispakkauksessaan;
  2. Tuotteen palautuksen toimituskulut ovat asiakkaan kustannuksella.

 

Palautusosoite:

 

Todor Aleksandrov str. 18

Petrich

2850

Bulgaria

 

Jos haluat palauttaa tuotteen, ota meihin yhteyttä TÄSTÄ.

Tilauksen summa palautetaan samalla maksutavalla, jolla maksoit tilauksen.

 

Postiennakkotilauksissa lähetämme hyvityksen pankkisiirrolla.

Hyvitys maksetaan 1-2 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautetut tuotteet.

 

Käytetystä maksutavasta riippuen hyvitystä ei ehkä ole saatavilla 10-14 päivään.

Kampanjat ja alennuskoodit

Kyllä. Jos sinulla on alennuskoodi, kirjoita se "Kuponkikoodi"-kenttään ja napsauta "Lähetä"-painiketta ennen tilauksen vahvistamista.

 

Jos koodisi on voimassa, saat vahvistuksen ja alennuksesi otetaan käyttöön automaattisesti.

Kaikkia tarjouskoodeja voi käyttää vain KERRAN.

Ei. Vain yhtä voimassa olevaa alennuskoodia voi käyttää tilausta kohden.

Kampanjakoodit verkkokaupassamme:

  • Voimassa vain tuotteille, jotka eivät ole vielä myynnissä / osa olemassa olevaa kampanjaa;
  • Ei voida yhdistää muihin alennuksiin (määräalennukset, muut tarjouskoodit) - vain tilauksen suurin alennus koskee.

 

Jos ostoskorissasi on tuotteita, jotka ovat jo myynnissä, järjestelmämme käyttää kampanjakoodia automaattisesti vain jäljellä oleviin voimassa oleviin tuotteisiin.

Varmista, että koodi on syötetty oikein.

 

Jos koodi on syötetty oikein, mutta saat silti virheilmoituksen:

  • Koodi saattaa olla vanhentunut;
  • Koodi ei välttämättä ole voimassa valituille tuotteille;
  • Kaikki ostoskorissasi olevat tuotteet ovat jo myynnissä / ovat osa kampanjaa;
  • Olet jo käyttänyt tätä tarjouskoodia edellisessä tilauksessa.

 

Jos et ole koskaan aiemmin käyttänyt tarjouskoodia ja olet varma, että se on voimassa, ota meihin yhteyttä TÄSTÄ.

.